zondag 9 september 2012

binnen deksel

De binnenkant van de deksel.
 Ik heb een mooie plaatje uit internet gehaald en via computer een tekst geschreven.
In Nederlandse Dickens boek heb ik van kennis geleend en vind de tekst beetje ouderwetse woorden.
Dus werd mij geholpen om een Engelse tekst uit internet gevonden.

Ik heb op de deksel geplakt en met gesso ruw getamponeerd omheen de plaatje. Daarna kleuren tamponeren tot een soort ouderwetse kaftpapier van boek.
Ben nu de schilderijlijsten beitsen en de lampjes moeten er nog in de deksel komen.
Later zien jullie wel.

3 opmerkingen:

  1. Wat wordt het mooi Lisette!
    Miniatuur groeten, Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit goed uitgedacht, Lisette, echt heel knap werk!
    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en ik heb verder gemaakt en nu ga ik nog niet op deze blog plaatsen. Als iedereen dickensprojecten gaan inleveren. Dan zet ik een nieuwe foto`s op.

      Verwijderen

Stem op mij

http://www.poppenhuizen-miniaturen.nl/jomsocial/fotoalbums/8845-e-te-lindert/album.html?albumid=58